Joanna Kuskowska
Master Instructor i trener Nails Company Poland
Trener top team Nails Company i „Junior Academy by NC”
Sędzia w konkursach NailPro Europe
Zwycięzca NailPro EU 2017, 2018, 2019
SILVER instruktor NailPro EU w kat. technicznych i artystycznych –
Właściciel „NailTech Collage” i salonu kosmetycznego
Certyfikowany Instruktor i Edukator
Ariadna Łuszczyńska
Business Development & Marketing Expert
Od 15 lat pracuje w sektorze kreatywnym tworząc strategie, koncepcje i kreacje
Wspiera firmy w sprzedaży, komunikacji z klientem i ulepsza ich procesy
Od lat zajmuje się brandingiem firm i marek osobistych
Działa na pograniczu marketingu, sprzedaży i projektowania pracując dla takich branż jak: beauty, fashion, wellness czy IT
Dba o jakość i formę komunikatu, dopasowując go do potrzeb biznesu, klienta i rynku
Czy potrafisz skutecznie optymalizować koszty i wykorzystywać swoje atuty?
Każda branża rządzi się swoimi prawami, ale pewne mechanizmy pozostają niezmienne. Jeśli usługa nie będzie atrakcyjna i dopasowana do potrzeb klienta, to on będzie szukał opcji, która spełni jego oczekiwania.
Zmieniają się nie tylko trendy, ale także mentalność grupy odbiorców naszych usług.
W dzisiejszych czasach nie tylko musimy być fachowcami w swojej dziedzinie, ale także musimy dostosować nasz biznes do potrzeb rynku – czyli ery nowoczesnych kobiet.
„Obserwuję jak dynamicznie rozwija się branża beauty i widzę potrzebę, uporządkowania oraz pogłębienia wiedzy na temat odpowiedniej polityki cenowej czy zarządzania zasobami ludzkimi. Identyfikacja konkretnych problemów i eliminacja popełnianych błędów, pozwolą zbudować przewagę konkurencyjną” – mówi Beauty Trainer Joanna Kuskowska.
Wysoki poziom usług i umiejętne zarządzanie biznesem to jednak tylko połowa sukcesu. Kolejnym krokiem jest inwestycja w reklamę. Zbudowanie skutecznej strategii sprzedażowo – marketingowej, która pozwoli na dalszy rozwój.
“Widzę tu przestrzeń do budowania świadomości marki czy ulepszenia procesów marketingowych, niektóre narzędzia do promocji ciągle nie są wykorzystywane w optymalny sposób – to stwarza ogromne możliwości” – ocenia Business Developement & Marketing Expert Ariadna Łuszczyńska.
Na co musisz zacząć zwracać uwagę chcąc osiągnąć sukces?
To są bardzo rozbudowane zagadnienia i nie ma niestety gotowego przepisu na sukces. Wszystkie działania należy dopasować do konkretnego biznesu, warto również przeprowadzić audyt, który będzie mógł zidentyfikować jego mocne i słabe strony.
[1] Syndrom oszusta – zjawisko psychologiczne powodujące brak wiary we własne osiągnięcia. Pomimo zewnętrznych dowodów własnej kompetencji osoby cierpiące z powodu tego syndromu pozostają przekonane, że są oszustami i nie zasługują na sukces, który osiągnęły. Przyczyn sukcesu upatrują w szczęściu, sprzyjających okolicznościach bądź w rezultacie bycia postrzeganym jako osoba bardziej inteligentna i kompetentna niż w rzeczywistości. Co warte odnotowania, syndrom oszusta dotychczas uważano za szczególnie powszechny wśród wysoko postawionych kobiet.